میلیارد بریتانیایی از سقوط قریب الوقوع بازار سهام در امریکا خبر داد

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر نشریه: رکود و بحران اقتصادی سال 2020 چگونه ایجاد میشود
نشریه: رکود و بحران اقتصادی سال 2020 چگونه ایجاد میشود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
عضو شوید
"ابر حباب" فعلی هر سه طبقه دارایی اصلی را ترکیب می کند: مسکن، سهام و اوراق قرضه. چنین شرایط بازار "دقیقاً با سوابق گذشته سازگار است".
به گزارش اسپوتنیک، جرمی گرانتام، سرمایه گذار میلیاردر بریتانیایی می گوید که افزایش شدید قیمت ها پس از سقوط، که در تابستان امسال در بازار سهام ایالات متحده مشاهده شد، هشدار می دهد که "ابر حباب" به زودی خواهد ترکید، سخنان وی توسط نیویورک پست نشر شده است.
گرانتام در ادامه گفت: ""ابر حباب" فعلی با ترکیبی بسیار خطرناک از ارزش گذاری بیش از حد همه دارایی ها، شوک کالایی و نگرش ستیزه جویانه سیستم فدرال رزرو مشخص می شود. هر چرخه متفاوت و منحصر به فرد است، اما تمام مشابه‌های تاریخی نشان می دهد که بدترین ها در پیش است.
"ابر حباب" فعلی هر سه طبقه دارایی اصلی را ترکیب می کند: مسکن، سهام و اوراق قرضه. چنین شرایط بازار "دقیقاً با سوابق گذشته سازگار است".
گفتنی است، دفتر تحلیل اقتصادی وزارت تجارت ایالات متحده پیش از این بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرده بود که بر اساس آن تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه دوم سال 2022 به طور سالانه 0.9 درصد کاهش یافت. بنابراین، اقتصاد آمریکا شش ماه است که در حال نزول بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала