Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: سومین مدافع گران‌قیمت تاریخ به چلسی پیوست+ عکس

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
چلسی فوفانا مدافع جوان لسترسیتی را با مبلغی نجومی جذب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از حساب توئیتری رسمی باشگاه چلسی، وسلی فوفانا مدافع 21 ساله و فرانسوی لسترسیتی با امضای قراردادی ۷ ساله به ارزش ۷۰ میلیون پوند + افزونه‌ها به چلسی پیوست.
این مبلغ دیوانه‌کننده فوفانا را بعد از هری مگوایر مدافع منچستریونایتد و ویرجیل فن‌دایک مدافع لیورپول تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ فوتبال کرد.
فوفانا ۲ سال قبل با انتقالی ۳۶.۵ میلیون پوندی از سن‌اتین به لستر رفت و ۵۲ بار برای روباه‌ها بازی کرد.
فوفانا سال گذشته و به دلیل شکستگی پا در پیش‌فصل، ۷ ماه از میادین دور بود.
لستر در حالی موفق به درآمدی نجومی از فروش فوفانا که پیش از این مگوایر را نیز با 85 میلیون پوند به عنوان گران‌ترین مدافع تاریخ دنیای فوتبال به منچستریونایتد فروخته بود.
لستر در مجموع از فروش مگوایر و فوفانا چیزی بیش از 155 میلیون پوند عاید کرده است که این نشان‌دهندۀ تجارت فوق‌العادۀ این باشگاه به خصوص در زمینۀ فروش مدافعان با مبلغی هنگفت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала