Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس کاپیتان جدید پاریسی‌ها در هفته جدید+ عکس

© REUTERS / SUSANA VERAسيرخيو راموس
سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
قرار است در بازی با تولوز؛ سرخیو راموس در غیاب احتمالی دو ستاره کلیدی تیم‌اش کاپیتان شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ در صورت در دسترس نبودن مارکینیوس و پرسنل کیمپمبه؛ انتظار می‌رود سرخیو راموس بازوبند کاپیتانی پاریسن‌جرمن (PSG) مقابل تولوز را به ببندد.
این تیم زیر نظر گالتیه فصل را درخشان آغاز کرده و در هر سه بازی اول‌اش در لیگ 1 پیروز شد ولی در آخرین بازی موناکو این تیم را با حساب 1-1 متوقف کرد.
تیم کریستوف گالتیه اکنون می‌خواهد دوباره روند پیروزی‌هایش را ادامه بدهد و برای این‌کار این تیم امشب با تولوز در بازی خارج از خانه روبرو می‌شود.
با این حال، پاریسی‌ها در آستانه سفر شان به تولوز چند نگرانی جدی به خاطر مصدومیت دارند. انتظار می‌رود که آنها کیمپمبه مدافع میانی کلیدی و همچنین پابلو سارابیا را در اختیار نداشته باشند.
به اساس گزارش اکیپ؛ مارکینیوس نیز برای این دیدار احتمالا در دسترس نیست و این امر سبب می‌شود تا گالتیه بدون کاپیتان و نایب کاپیتان باشد.
با این حال، پاریسی‌ها با راموس، لیونل مسی و نیمار در ترکیب برای رهبری کم ندارند. به این بازیکن اسپانیایی گفته شده که در صورت عدم آمادگی مارکینیوس، کاپیتان تیم مقابل تولوز خواهد بود.
مارکینیوس و کیمپمبه در هر یک از چهار بازی پی‌اس‌جی در لیگ 1 تاکنون به میدان رفته‌اند. بنابراین غیبت آنها ضربه بزرگی به غول فرانسوی خواهد بود که برای مقابله با تولوز آماده می‌شوند.
حال باید دید در صورت حضور هر دوی آنها، کدام دو مدافع در کنار راموس بازی خواهند کرد. گالتیه عبدو دیالو را در اختیار دارد، در حالی‌که خرید تابستانی نوردی موکیله نیز یک گزینه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала