Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه خوشحال خواهد شد؛ پیشنهاد نیمار به چلسی+ عکس

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
برای چلسی پیشنهاد شده است تا نیمار را در تابستان امسال از پاریسن‌جرمن به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که بین نیمار و کیلیان امباپه اتفاقات تلخی رخ داده اما به چلسی پیشنهاد شده تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز پنجشنبه، این بازیکن برزیلی را از پاریسن‌جرمن به خدمت بگیرد.
آبی‌ها برای جذب فوق ستاره برزیلی تماس گرفته‌اند و مالک آن آماده است تا قبل از پایان ضرب الاجل فردا به سرمربی‌ تیم‌اش توماس توخل خواسته‌اش را برآورده سازد.
در صورتی‌که چلسی اقدام کند پاریسی‌ها می‌توانند به یکی از مهاجمان ستاره شان اجازه خروج بدهند، هرچند با توجه به اینکه چلسی به دنبال اهداف دیگری است و هزینه احتمالی جذب این بازیکن 30 ساله، می‌تواند قرارداد سختی برای پایان دادن به این تابستان باشد.
پی‌اس‌جی به دنبال راه‌های خلاقانه برای بیرون بردن بازیکنان از دروازه است، زیرا آنها به دنبال فرار از خشم دستورالعمل‌های بازی جوانمردانه مالی یوفا هستند.
باشگاه در تابستان امسال بیش از 100 میلیون پوند برای جذب ویتینیا، نونو مندز، فابیان رویز، رناتو سانچس و نوردی موکیله خرج کرده‌ و کارلوس سولر نیز پس از رسیدن باشگاه به قرارداد 17 میلیون پوندی با والنسیا، قرار است به این تیم ملحق شود.
پی‌اس‌جی پس از این‌که در ماه می با کیلیان امباپه با قراردادی خیره کننده 650.000 پوند در هفته را امضا کرد، برای جلوگیری از نقض فیرپلی مالی، نیمار یا هم تیمی‌اش لیونل مسی را از دست می‌دهد.
اگرچه نیمار می‌خواهد در پارک دو پرنس در کنار مسی بماند و ممکن است پیشنهاد قابل توجهی برای فروش این بازیکن برزیلی داشته باشد. با این حال، بوهلی پس از صرف حدود 150 میلیون پوند در تابستان امسال برای رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی، مارک کوکورلا و کارنی چوکوومکا، آماده است تا پول بیشتری هزینه کند. انتظار می‌رود آبی‌ها جذب وسلی فوفانا مدافع لستر را با قرارداد 70 میلیون پوندی به‌علاوه افزودنی‌ها تایید کنند، در حالی‌که این باشگاه همچنین علاقه‌مند به جذب مدافع میانی کروات، یوسکو گواردیول از لایپزیگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала