Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در یک قدمی جذب مدافع دورتموند+ عکس

© REUTERS / Pool / Martin MeissnerBundesliga Spiel von Borussia Dortmund gegen Schalke 04 am 16. Mai 2020
Bundesliga Spiel von Borussia Dortmund gegen Schalke 04 am 16. Mai 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
منچسترسیتی قصد دارد در آخرین روز نقل‌وانتقالات، برای به خدمت گرفتن مانوئل آکانجی از بروسیا دورتموند تلاش کند.
به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه منچسترسیتی و بروسیا دورتموند، در حال مذاکره بر سر انتقال 17.5 میلیون پوندی برای مانوئل آکانجی 27 ساله هستند که آخرین سال قرارداد خود را در سیگنال ایدونا پارک می گذراند و تصور می‌شود که مذاکرات بین باشگاه‌ها به خوبی پیش می‌رود.
سیتی آکانجی را برای احتیاط به خدمت می‌گیرد زیرا بازی‌ها به دلیل برگزاری جام جهانی، فشرده برگزار می‌شود و قطعاً میزان مصدومیت بازیکن افزایش خواهد یافت.
سیتیزن‌ها در حال حاضر روبن دیاس، جان استونز، آیمریک لاپورته و ناتان آکه را اختیار دارند اما پپ اصرار دارد که یک مدافع دیگر هم به خدمت بگیرند.
آکانجی مورد توجه چند باشگاه دیگر نیز قرار دارد اما پیشنهاد سیتی و اقتدار این تیم در انگلیس و اروپا سبب خواهد شد تا وی تصمیم به پیوستن به این باشگاه بگیرد.
ستاره سوئیسی، پس از پیوستن نیکلاس سوله از بایرن مونیخ و همچنین نیکو شلاتربک از فرایبورگ به دورتموند، جایگاه خود را در این تیم از دست داده است و هنوز در این فصل حضور ثابت نداشته است.
سیتی در حال حاضر 110 میلیون پوند برای خرید سه بازیکن از جمله ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس هافبک دفاعی او سرجیو گومز مدافع چپ هزینه کرده است و جذب آکانجی به این مبلغ خواهد افزود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала