Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ رگیلون به اتلتیکومادرید پیوست

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
باشگاه اتلتیکومادرید، جذب سرخیو رگیلون را از باشگاه تاتنهام انگلیس، به صورت رسمی تایید کرد و این مدافع اسپانیایی به لالیگا برگشت.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو رگیلون، مدافع چپ و اسپانیایی که سابقه بازی برای رئال مادرید را در کارنامه دارد، به صورت قرضی و بدون بند خرید دائمی، از تاتنهام هاتسپر به اتلتیکومادرید پیوست و پس از دو سال به لالیگا بازگشت.
این بازیکن 25 ساله در دو فصل گذشته 67 بازی برای تاتنهام انجام داد، اما مورد توجه کونته قرار نگرفت و اتلتیکومادرید، وی را به عنوان جانشین رنان لودی که به ناتینگهام فورست پیوسته است، به خدمت گرفت.
اتلتیکومادرید سومین باشگاه اسپانیایی خواهد بود که رگیلون در آن بازی خواهد کرد. سرخیو قبل از این برای رئال مادرید و سویا به میدان رفته و کارنامه خوبی نیز داشته است.
رگیلون که 6 بازی ملی برای اسپانیا دارد، احتمالاً در ترکیب 3-5-2 دیگو سیمئونه به عنوان وین بک چپ بازی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала