ایتالیا "پیروزی مخفیانه" پوتین را فاش کرد

© Sputnik / Alexander Vilfدبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند
دبیر کل سازمان ملل متحد در مراسم رژه پیروزی در مسکو شرکت می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
یک نشریه‌ی ایتالیایی در گزارشی، توسعه بخش کشاورزی روسیه "بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی جهان" را "پیروزی پنهان" رئیس جمهور پوتین دانست.
به گزارش اسپوتنیک، فدریکو رامپینی، روزنامه نگار در مقاله ای برای روزنامه Corriere della Sera ایتالیا، توسعه کشاورزی در روسیه را "پیروزی مخفی" ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور عنوان کرد.
همانطور که این روزنامه نگار می نویسد، او اخیراً به این واقعیت "پرداخت" و آن اینکه با بررسی وضعیت مواد غذایی در جهان، در کنار خبرهای خوب در مورد کاهش قیمت غلات و سایر محصولات کشاورزی، "یک خبر دیگر، اما ناخوشایندتر" هم ارائه شد: آن اینکه کشاورزی در روسیه سرشار از سلامتی است، و امسال روسیه علیرغم "سناریوهای وحشتناک" به رکورد بی سابقه صادرات غلات دست خواهد یافت.
نوینده این مقاله اشاره می کند که کشاورزی "پیروزی مخفیانه ولادیمیر پوتین" است. به گفته نویسنده، او هنوز زمانی را به یاد دارد که کشاورزان آمریکایی "اجازه نمی دادند شهروندان شوروی گرسنه بمانند".
رامپینی تأکید می‌کند: "اکنون این خاطره‌ی از گذشته های دور است. در دوران پوتین، روسیه تجدید حیات فوق‌العاده‌ای در بخش کشاورزی را تجربه کرده است".
بنابراین، از سال 2000 تا 2018، صادرات محصولات کشاورزی از روسیه 16 برابر شد و امروز این کشور غلات بیشتری نسبت به ایالات متحده تولید می کند. روسیه و آمریکا پس از چین و هند که 1.4 میلیارد نفر در آن زندگی می کنند، سومین و چهارمین تولیدات جهانی هستند و به همین دلیل مجبور به استفاده از بیشتر محصولات کشاورزی برای نیازهای داخلی هستند.
کشورهای زیادی از جمله آمریکا و اتحادیه اروپا از 24 فبروری امسال، تحریم های سختی علیه مسکو در واکنش به عملیات ویژه این کشور در اوکراین اعمال کردند. روسیه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در جهان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала