Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال بازیکنان منچستریونایتد از تصمیم رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
بازیکنان منچستریونایتد از تصمیم کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی، برای جدایی از این باشگاه راضی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد همچنان بر تصمیمش برای جدایی از یونایتد تاکید دارد و تلاش‌ها برای پیدا کردن باشگاه جدید برای او ادامه دارد.
گفته می‌شود ترجیح رونالدو این است که از لیگ برتر انگلیس جدا شود اما پیشنهادهای خوب و چشم‌گیری از سوی باشگاه‌های خارج از این لیگ دریافت نکرده است و این موضوع کار را برای انتخاب سخت کرده است.
در تازه ترین مورد در خصوص جدایی این ستاره 37 ساله، شبکه تلویزیونی "ESPN" با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تمایل کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد در این تابستان با خوشحالی بسیاری از هم‌تیمی‌هایش همراه شده و آنها هم از جدایی برنده پنج توپ طلا از جمع شیاطین سرخ استقبال می‌کنند.
این فوق‌ستاره پرتگالی که این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ نداشته، به نوعی شخصیتی تفرقه‌انگیز در رختکن منچستریونایتد داشته که همین باعث شده تا بسیاری از هم‌ تیمی‌هایش از جدایی احتمالی او استقبال کنند.
رونالدو در دو بازی اخیر برابر لیورپول و ساوتهمپتون روی نیمکت قرار داشت و شیاطین سرخ موفق شدند سه امتیاز هر دو بازی را پس از کسب دو شکست در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به دست آورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала