Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رسانه‌های اسپانیایی؛ ایساک بخاطر نیوکاسل به یونایتد نه گفت

© REUTERS / Susana VeraИгрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Игрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی نیوکاسل، فرصت پیوستن به منچستریونایتد را رد کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ایساک، روز جمعه با مبلغ 60 میلیون پوند از رئال سوسیداد به نیوکاسل یونایتد پیوست و گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب گرفت.
موندو دیپورتیوو مدعی است که ایساک از منچستریونایتد نیز پیشنهاد داشته اما نمایندگان ستاره سوئدی به وی گفته‌اند که به نیوکاسل برود زیرا فرصت پیشرفت را در جمع سرخابی‌ها دارد و در اولدترافورد استعداد او حیف خواهد شد.
البته پیشنهاد رسمی به سوسیداد ارائه نشده و زمانی که یونایتد از سوی نمایندگان بازیکن پاسخ منفی شنیده‌ است، برای ارائه پیشنهاد به تیم اسپانیایی اقدام نکرده‌است.
ایساک مورد توجه چندین باشگاه دیگر نیز قرار داشت اما ستاره سوئدی نیوکاسل را انتخاب کرد و پس از پیوستن به باشگاه اعلام کرد که پروژه سرخابی‌ها توجه وی را جلب کرده و به همین دلیل تصمیم گرفته تا به دیگر باشگاه‌ها نه بگوید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала