- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابودی اردوگاه های آیدر و آزوف توسط نیروهای روسیه

© Photo / Максим Блиновроссийские военные
российские военные - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اردوگاه های میدانی آیدر و آزوف را منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که بیش از 130 شبه نظامی از تشکل های ملی گرای اوکراین در یک روز در منطقه دنیپروپتروفسک کشته شدند.
تسلیحات زمینی با دقت بالا در منطقه شهرک مارگانتس، منطقه دنپروپتروفسک، نقطه استقرار موقت و انبار مهمات تیپ 108 دفاع سرزمینی و همچنین اردوگاه های صحرایی تشکیلات نازی را اصابت کرد.
این وزارتخانه گفت که عیدر "و" آزوف "*. بیش از 100 ستیزه جو، 20 قطعه تجهیزات نظامی و بیش از 3000 راکت برای پرتاب کننده های موشکی متعدد را منهدم کردند."
نیروگاه هسته‌ی زاپاروژیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
بازدید قریب الوقوع ماموران آژانس انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ی زاپاروژیا
قابل ذکر است که روسیه بامداد روز 24 فبروی با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала