Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست زیر نظر شیاطین سرخ؛ سرجینو می‌رود یا می‌ماند؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به صورت روشن گفته که در فصل بعد به سرجینو دست نیاز ندارد، امری که او را در آستانه فروش قرار می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرجینو در چهار بازی اول فصل 2022/23 لالیگا حضور نداشته و سرمربی بارسا به صراحت گفته که به او در این رقابت‌ها نیازی نخواهد بود. رونالد آرائوخو در هر چهار بازی فصل در پست دفاع راست بازی کرده و سرجی روبرتو گزینه دوم در این پست است.
در همین حال گفته می‌شود که دست با شیاطین سرخ در ارتباط است.
طبق گزارش‌های رسانه‌ها در اسپانیا و انگلیس، اریک تن هاگ از منچستریونایتد درخواست کرده تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سرجینیو دست را به خدمت بگیرند. تیم لیگ برتری مایل است به آرون وان بیساکا در بدل این بازیکن آمریکایی به صورت قرضی یک فصل پیشنهاد دهد.
این مدافع ملی پوش می‌خواهد در نیوکمپ بماند و ثابت کند که اگر فرصتی به او داده شود می‌تواند برای تیم مهم باشد. اما بارسلونا می‌داند که در صورت فروش دست می‌تواند پول بسیار مورد نیازش را دریافت کند زیرا چندین تیم از جمله یونایتد در حال پرس و جو هستند.
ترانسفرمارکیت نیز ارزش بازاری دست را 33 میلیون اعلام کرده و بعید است بارسلونا پیشنهادی کمتر از آن را بپذیرد. این ستاره آمریکایی در جستجوی دقایقی است تا بتواند در اوج فرم به جام جهانی فوتبال در ماه نوامبر برسد و اتحاد مجدد با اریک تن هاگ می‌تواند این فرصت را برای او فراهم کند تا قبل از شروع مسابقات بازی کند.
باید قبل از 1 سپتامبر، زمانی که پنجره تابستانی لیگ برتر بسته می‌شود، توافق حاصل شود و دست این پتانسیل را دارد که به سرعت با سبک بازی جدید و پویاتر شیاطین سرخ سازگار شود. همچنین، تن هاگ از استعدادهای خود آگاه است و به او فرصتی داده می‌شود تا پست اصلی را در اولدترافورد به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала