Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد در حال برنامه‌ریزی برای تبادله رونالدو با ستاره ناپولی

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد به باشگاه ناپولی اطلاع داد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای به خدمت گرفتن اوسیمن اند و رونالدو را نیز وارد این معامله خواهند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ایتالیایی در چند روز آخر مدعی بودند که مدیر برنامه‌های رونالدو تلاش دارد تا این بازیکن را به صورت قرضی به ناپولی ببرد و در عوض زمینه جذب اوسیمن ستاره نایجریایی را به منچستریونایتد فراهم سازد.
این خبر با وجودی که از سوی مدیر برنامه‌های اوسیمن تکذیب شده، اما ایل ماتینو خبرنگار مطرح ایتالیایی گزارش داده که خورخه مندز، ایجنت کریستیانو رونالدو، به ناپولی اطلاع داده است که منچستریونایتد در حال برنامه ریزی یک پیشنهاد بزرگ برای ویکتور اوسیمن است و رونالدو را نیز به ناپولی واگذار خواهد کرد.
این پیشنهاد که ایل ماتینو از آن صحبت می‌کند، 140 میلیون یورو به همراه رونالدو است و در عوض منچستریونایتد، ویکتور اوسیمن را می‌خواهد تا در نوک خط حمله بازی کند.
به نظر می رسد مندس شبانه روز در تلاش است تا خروجی بسیار مطلوب از اولدترافورد را برای برنده 5 توپ طلا محقق کند و از او صبر بیشتری خواسته است.
رونالدو به صراحت نشان داده است که در این فصل از اولدترافورد برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا، رقابتی که یونایتد در فصل گذشته نتوانست جواز حضور در آن را کسب کند، علاقه دارد.
علیرغم اینکه رونالدو مورد انتقاد هواداران منچستریونایتد قرار گرفته، وی در فصل گذشته چندین بار برای تیم منچستر بازی‌های خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. ملی پوش پرتگالی در 30 بازی لیگ برتر برای این تیم 18 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала