Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والیبال قهرمانی جهان؛ برازیل مثل آب خوردن جاپان را بُرد

© AFP 2023 / Kamil KrzaczynskiСборная Бразилии по волейболу после победы над сборной США на ежегодном турнире национальных волейбольных сборных
Сборная Бразилии по волейболу после победы над сборной США на ежегодном турнире национальных волейбольных сборных - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
تیم ملی والیبال برازیل، با نمایش خیره‌کننده موفق به شکست جاپان شد و با نتیجه 0-3 از سد حریف آسیایی عبور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان، دو تیم برازیل و جاپان از گروه B به مصاف هم رفتند که تیم آمریکایی با نمایش درخشان موفق به شکست نماینده آسیا با نتیجه 0-3 شد و امتیاز کامل را به دست آورد.
شاگردان رنان دالزاتو، ست اول را با نتیجه 25 بر 21، ست دوم را با نتیجه 25 بر 18 و ست سوم را با نتیجه 25 بر 16 بردند و پیروزی را برای تیم شان رقم زدند.
با این پیروزی، برازیل در گروه B، پنج امتیازی شد و بالاتر از کوبای رده دومی در صدر ایستاد. جاپان نیز با سه امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت. دیدار بعدی جاپان برابر کوبا خواهد بود و اگر نماینده آُسیا می‌خواهد که به دور بعدی صعود کند، باید از سد حریف آمریکایی بگذرد.
دیدار آخر برازیل، برابر قطر است و این تیم مشکلی نخواهد داشت و ضمن کسب پیروزی می‌خواهد به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала