غرب پراکنده پوتین را شکست داده نمی تواند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после встречи глав государств - гарантов Астанинского процесса содействия сирийскому урегулированию
Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после встречи глав государств - гарантов Астанинского процесса содействия сирийскому урегулированию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
غرب پراکنده نمی تواند به اوکراین کمک کند و در برابر روسیه شکست خواهد خورد.
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد کمپ، ستون نویس تلگراف، مطمئن است، که در شرایط بدتر شدن مشکلات اقتصادی، متحد ماندن غرب در مقابله با روسیه و کمک به اوکراین به طور فزاینده ای دشوار می شود و این در نهایت منجر به شکست آن خواهد شد.
نویسنده این دیدگاه را که عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور جدی غرب و ناتو را گرد هم آورد، یک توهم خواند.
پوتین  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
رسانه: پوتین آمریکا را به روش خود آنها شکست می‎‌دهد
در آغاز به نظر می رسید، که ایالات متحده و متحدان براستی در برابر کرملین متحد شدند، اما این تنها یک توهم بود: به عنوان نمونه، آلمان به خرید منابع انرژی از روسیه ادامه داد، هند بی طرفی را پذیرفت.
کمپ می نویسد، و به زودی جریان کمک های ارائه شده به اوکراین حتی بیشتر خشک خواهد شد و تصویر به طور اساسی تغییر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد، که در جریان دو ماه گذشته، حتی یک کشور عضو اتحادیه اروپا قول پشتیبانی جدید از کیف را نداده است و جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی، حفظ وحدت در اتحادیه را "یک مبارزه روزانه" خواند.
نویسنده از جمله مشکلاتی که انسجام در اروپا را تهدید می کند، از دست دادن اکثریت پارلمان فرانسه از سوی مکرون، تغییر قریب الوقوع دولت در ایتالیا و همچنین بحران فزاینده انرژی و اقتصادی نام برد.
کمپ ادامه داد: با رکود در صنعت و افزایش تورم، به ویژه قیمت انرژی و مواد غذایی، رهبری اتحادیه اروپا در حال بررسی امکان کاهش تحریم ها است.
وی با اشاره به افزایش نارضایتی اروپایی ها به دلیل شرایط کنونی تصریح کرد: باشندگان کشورهای اتحادیه اروپا به طور فزاینده ای به این فکر می کنند که آیا باید برای دیگران هزینه کنند. وضعیت در ایالات متحده نیز مشابه است، جایی که پشتیبانان کمک به اوکراین کمتر و کمتر می شوند. کیف به شدت به تسلیحات غربی وابسته است و وضعیت اوکراینی ها در پس زمینه عملیات ویژه روسیه بدتر می شود. تنها بریتانیا و کشورهای اروپای شرقی متعهد به حمایت از اوکراین هستند.
کمپ می نویسد: "اما ادامه کمک های بریتانیا و اروپای شرقی، هر چقدر هم که محکم باشد، کافی نخواهد بود. او مطمئن است که غرب در صورت شکسته شدن اتحاد در برابر روسیه از روسیه شکست خواهد خورد.".
در پس زمینه عملیات ویژه روسیه برای نگهبانی از دونباس که در 24 فیبروری آغاز شد، واشنگتن و متحدان ناتو همچنان به پمپاژ سلاح به اوکراین ادامه می دهند. مسکو بارها اعلام کرده است، که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با آنها به یک هدف قانونی تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала