Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام دیرهنگام چلسی برای جذب ستاره کریستال پالاس

© AFP 2023 / NEIL HALLویلفرد زاها Crystal Palace's Ivorian striker Wilfried Zaha (L), Arsenal's English midfielder Emile Smith Rowe (2nd R) and English referee Andre Marriner (R) 'take a knee' in support of the No Room For Racism campaign
ویلفرد زاها Crystal Palace's Ivorian striker Wilfried Zaha (L), Arsenal's English midfielder Emile Smith Rowe (2nd R) and English referee Andre Marriner (R) 'take a knee' in support of the No Room For Racism campaign - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
چلسی در نظر دارد تا در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل‌وانتقالات، ولفرد زاها را از کریستال پالاس به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی قرضی روملو لوکاکو و فروختن تیمو ورنر به باشگاه‌های سابق شان یعنی اینترمیلان و لایپزیگ، توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مشتاق است خط حمله خود را قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تقویت کند.
چلسی به دنبال جذب پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا است، اگرچه منچستریونایتد نیز وارد رقابت برای به خدمت گرفتن ستاره گابنی شده است. با این حال ایندیپندنت مدعی شده که ولفرد زاها از کریستال پالاس نیز مورد توجه توخل قرار دارد و وی از مدیران باشگاه خواسته تا ستاره ساحل عاجی را به خدمت بگیرند.
کریستال پالاس تاکنون در برابر فروش این بازیکن به رقبای لیگ برتری مقاومت کرده بود و قیمت 80 میلیون پوندی برای این بازیکن 29 ساله تعیین و مانع جدایی وی می‌‍شد.
حالا و با توجه به این که زاها کمتر از یک سال از قراردادش باقی مانده است، پالاس ممکن است تصمیم بگیرد به جای اینکه به او اجازه جدایی با انتقال آزاد بدهد، وی را با پول خوب به فروش برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала