Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک هدف بلند مدت دیگر از دست رفت؛ توافق ستاره مورد نظر رئال با لیورپول

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جود بلینگام
جود بلینگام  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
جود بلینگهام، ستاره مورد نظر رئال مادرید برای تابستان 2023، با لیورپول به توافق شخصی دست یافته و احتمال دارد طی روزهای آینده به این تیم بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، جود بلینگهام، در تابستان 2020 از بیرمنگام به بروسیا دورتموند پیوست و به سرعت به یکی از بهترین بازیکنان باشگاه آلمانی تبدیل شد و اکنون یکی از اعضای اصلی تیم آن‌ها است.
این ملی‌‎پوش انگلیس که 19 سال سن دارد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد و رئال مادرید وی را به عنوان یکی از اهداف بلند مدت خودش پس از بازنشستگی کروس و مودریچ انتخاب کرده بود و تصمیم داشت تا در تابستان آینده برای جذب وی اقدام کند.
لیورپول اما پیش دستی کرده و در همین تابستان به سراغ بلینگهام جوان رفته و می‌خواهد خط میانی خودش را با این ستاره درخشان تقویت کند زیرا در سه بازی گذشته در لیگ برتر فوتبال انگلستان، در وسط زمین ضعف‌های بزرگی داشته و همین موضوع سبب کسب دو تساوی و یک شکست شده‌است.
با این حال از انگلیس خبر می‌رسد که جود با لیورپول به توافق شخصی دست یافته و تصمیم دارد تا به کشورش برگردد و خودش را گرت ساوتگیت ثابت کند و یکی از مهره‌های اصلی سه شیرها در جام جهانی باشد.
طبق گزارش فوتبال انسایدر، روی همه موارد شخصی میان لیورپول و جود بلینگهام توافق صورت گرفته و در صورت توافق دو باشگاه، جود بزودی راهی اولدترافورد خواهد شد.
به این ترتیب رئال مادرید یک شکست بزرگ دیگر در نقل‌وانتقالات خواهد خورد و پس از کلیان امباپه، جود بلینگهام، دومین ستارۀ بزرگ و هدف بلند مدت است که پرز و تیمش به راحتی از دست می‌‍دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала