Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آب سرد پپ بر پیکر بارسا؛ ستاره پرتگالی می‌ماند

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا تایید کرد که برناردو سیلوا، به صورت قطعی در این باشگاه خواهد ماند و در تابستان جاری باشگاه را ترک نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و پاریسن‌جرمن، از چندی به این‌سو شدیدا به جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتگالی منچسترسیتی علاقه نشان داده‌بودند و تلاش‌هایی نیز برای به خدمت گرفتن وی انجام دادند.
سیتی اما تمایل به فروش این بازیکن نداشت و همواره به مشتریان سیلوا گفته بود که حاضر نیست تا به ستاره پرتگالی اجازه جدایی بدهد.
در آخرین مورد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترستی به تمامی شایعات پایان داد و به صورت قطعی اعلام کرد که سیلوا در این باشگاه خواهد ماند.
او در نشست خبری قبل از مصاف با کریستال پالاس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلستان گفت:" سیلوا می‌ماند. ما هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی برای برناردو نداریم. من به شما می‌گویم که او می‌ماند."
پپ در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که اخیراً خوشبینی‌ها به پیوستن سیلوا به بارسا افزایش یافته بود و همه فکر می‌کردند که این بازیکن 28 ساله راهی نیوکمپ خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала