چگونه باید خربوزه را خورد که به صحت مفید باشد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Сбор урожая арбузов и дынь в крестьянско-фермерском хозяйстве в Краснодарском крае
Сбор урожая арбузов и дынь в крестьянско-фермерском хозяйстве в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
سابلینا متخصص گوارش توصیه نموده است که خربوزه باید جدا از سایر مواد غذایی خورده شود.
به گزارش اسپوتنیک، النا سابلینا، نامزد علوم طب، متخصص گوارش، به نشریه دکتر پیتر گفت که خربوزه چگونه برای بدن مفید است و چگونه آن را به درستی بخورد.
 حاصلات خربوزه امسال در بادغیس دوبرابر افزایش یافته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2019
حاصلات خربوزه امسال در بادغیس دوبرابر افزایش یافته است
سابلینا یادآور شد که خربزه یک محصول کم کالری است و در هر 100 گرم فقط 30-35 کالری دارد. علاوه بر این، خربوزه سرشار از ویتامین B6، اسید اسکوربیک، اسید فولیک، بتاکاروتن، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مفید و همچنین فیبر غذایی است که روده را تحریک می کند.
با این حال، خربوزه اگر با سایر غذاها مخلوط شود می تواند باعث سوء هاضمه شود. توصیه می شود برای جلوگیری از سوء هاضمه، خربزه را جدا از سایر غذاها، یک ساعت بعد از غذا و 2 ساعت قبل از غذای بعدی مصرف کنید.
سابلینا توضیح داد: سعی کنید خربوزه را حداقل 2 تا 3 ساعت قبل از خواب بخورید. او یادآور شد که ترکیب خربزه با شیر و محصولات شیر ​​ترش یا الکل کاملا غیرممکن است، این می تواند باعث تخمیر در روده و اسهال شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала