Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 2 – لیورپول 1؛ کامیابی "تن هاگ" در آزمون بزرگ، "کاسمیرو" خوش یمن بود

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در شب معارفه کاسمیرو، برابر لیورپول به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد که در دو دیدار قبلی موفق به کسب پیروزی نشده بود، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، میزبان لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد بود و برابر رقیب سنتی به برتری 1-2 دست یافت.
شیاطین سرخ قبل از آغاز این بازی کاسمیرو را معرفی کردند و در غیاب مگوایر و رونالدو به مصاف سرخ‌ها رفتند. این دیدار با برتری نسبی لیورپول آغاز شد اما رفته رفته یونایتد ریتم بازی را در دست گرفت و بر توپ و میدان مسلط شد.
یونایتد در دقیقه 16 نخستین گُل را به ثمر رساند و جیدون سانچو توانست دروازه آلیسون را باز کند. در نیمه نخست گُل دیگر به ثمر نرسید و بازی با برتری یونایتد به اتمام رسید.
با آغاز نیمه دوم، یونایتد به گُل دوم رسید و در دقیقه 53 راشفورد موفق شد اختلاف را دو برابر کند.
پس از دریافت گُل دوم، لیورپول به خود آمد و برای جبران نتیجه پیش کشید و فشار زیادی بر روی دروازه شیاطین سرخ آورد. این تیم در دقیقه 81 با صلاح یکی از گُل‌ها را جبران کرد و به کسب تساوی امیدوار شد.
در ادامه اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 1-2 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید و تن هاگ نخستین پیروزی رسمی خود را ثبت کرد.
لیورپول که در دو دیدار قبلی متوقف شده بود، در سومین دیدار شکست خورد تا از سه دیدار تنها دو امتیاز کسب کند.
یونایتد با این پیروزی 3 امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت و لیورپول هم با دو امتیاز در جایگاه شانزدهم جاخوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала