Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق یونایتد: لیورپول تیم برتر بود

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicKapitän der deutschen Nationalmannschaft Bastian Schweinsteiger
Kapitän der deutschen Nationalmannschaft Bastian Schweinsteiger - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است که لیورپول با وجود شکست برابر منچستریونایتد، تیم بهتری بود و مالکیت توپ بیشتری داشت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در چهارچوب سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستریونایتد میزبان لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد بود و برابر رقیب سنتی به برتری 1-2 دست یافت.
با وجود برتری شیاطین سرخ، برخی‌ها معتقد اند که سرخ‌ها عملکرد بهترین داشتند و شایستۀ نتیجه بهتر بودند.
یکی از این افراد، باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق منچستریونایتد است و این هافبک آلمانی می‌گوید که سرخ‌ها تیم بهتری بودند و مالکیت توپ بیشتری داشتند.
اشتایگر به 5 Live Breakfast گفت:" من از یونایتد حمایت می‌کنم و بسیار خوشحالم که آنها در این مسابقه پیروز شدند. اما عملکرد فوق العاده‌ای بود؟ من این را نمی‌پذیرم. لیورپول تیم بهتری بود و مالکیت توپ بیشتری داشت. آنها نمی‌توانستند آخرین توپ‌ها را خوب تمام کنند وگرنه بازی را می بردند. یونایتد نگرش و روحیه درستی داشت. آن‌ها در برابرحریف می‌جنگیدند و می‌دویدند. از نظر من هواداران برنده مسابقه بودند."
اشتایگر به انتصاب تن‌هاگ به عنوان سرمربی یونایتد نیز اشاره کرد و گفت:" بازی دوشنبه شب نشان‌دهنده نوع فوتبالی نیست که سرمربی به دنبال اجرای آن است. آن‌ها اکنون یک مربی بسیار خوب دارند و فکر می‌کنم او مرد مناسبی برای این پست است. اما آیا این راهی بود که یونایتد می خواست فوتبال بازی کند؟ فکر نمی‌کنم."
با این حال پیروزی مقابل لیورپول، یونایتد را در رده چهاردهم قرار داد و رقبای سنتی‌اش را به رده شانزدهم رساند. سفر بعدی منچستریونایتد به استادیوم سنت مری برای رویارویی با ساوتهمپتون و در دیداری است که کاسمیرو، خرید جدی این باشگاه می‌تواند اولین بازی خود را انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала