Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نهایی یونایتد و بایرن برای به خدمت گرفتن ستاره بارسا

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ تلاش دارند تا فرانکی دی‌یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا بخاطر مشکلاتی مالی که دارد، به دنبال فروش برخی بازیکنان خودش است تا هم سقف دستمزدها را کاهش دهد و هم پول کافی برای جذب دو مدافع کناری در اختیار داشته باشد.
یکی از نامزدان اصلی ترک نیوکمپ، فرانکی دی‌یونگ هالندی است و سران بارسا در تلاش اند تا با فروش وی نزدیک به 80 میلیون یورو به دست آورند.طبق گزارش موندو دپورتیوو، بایرن مونیخ و منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد جذاب برای جذب فرانکی دی‌یونگ اند و طی روزهای آینده شانس خود شان را امتحان خواهند.
یونایتد، علیرغم اینکه به تازگی کاسمیرو را از رئال مادرید به خدمت گرفته است، همچنان مشتاق جذب این بازیکن هالندی است. با این حال بایرن می‌خواهد این بازیکن 25 ساله را به صورت قرضی و برای یک فصل به خدمت بگیرد.
برنامه بایرن این است که همانند کوتینیو، دی‌یونگ را نیز از بارسا قرض بگیرد و مبلغ 8.5 میلیون یورو به تیم اسپانیایی بپردازد و دستمزد بازیکن را به صورت کامل به عهده بگیرد.
منچستر اما خواهان انتقال دائمی بازیکن هالندی است و مدیران این باشگاه به بارسلونا سفر کرده‌اند تا هم باشگاه و هم خود بازیکن را برای انجام این انتقال راضی سازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала