Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی و تمجید از عملکرد بارسایی‌‌ها: ما سر و سامان می‌گیریم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی بارسلونا پیروزی قاطع تیمش را جبرانی برای شروع ضعیف این تیم در فصل جدید لالیگا دانست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا نخستین پیروزی خود را در لالیگا به دست آورد. آبی اناری‌ها که در هفته نخست به تساوی دست پیدا کرده بودند این بار توانستند در دیدار برابر رئال سوسیداد با نتیجه 4 بر یک پیروز شوند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و در خصوص اتفاقات شب گذشته شاگردانش مقابل رئال سوسیداد صحبت کرد.
سرمربی کاتالانی‌ها ابتدا به ستایش از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:
"پیروز شدن در ورزشگاه خانگی سوسیداد همیشه سخت است اما ما باید ریسک می‌کردیم چرا که به پیروزی دراین بازی نیاز داشتیم. در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم و توانستیم تفاوت‌ها را رقم بزنیم."
ژاوی در ادامه گفت:
"در مسیر درستی هستیم و البته فضای زیادی برای بهبود داریم. در انتخاب ترکیب هیچ توجهی به سن و نام بازیکنان ندارم. افرادی به میدان می روند که در طول هفته بهتر از بقیه بوده اند."
سرمربی بارسا در پایان به ستایش از ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت:
"آنسو فاتی به دو دلیل در ترکیب اصلی نبود. اول به دلیل احتیاط و دوم به دلیل شایستگی دیگران. فران تورس در تمرینات این هفته بسیار خوب کار کرد. اوضاع در بارسا اینگونه است، همیشه رقابت وجود دارد."
بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 4 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت این در حالی است که رئال سوسیداد با 3 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала