دیوید لینچ از زلنسکی خواست تا با پوتین صحبت کند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в "Нормандском формате" в Елисейском дворце
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
دیوید لینچ کارگردان از زیلنسکی خواست حین شوخی با پوتین درباره صلح صحبت کند.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان این شوخی، دیوید لینچ کارگردان امریکایی از "ولادیمیر زلنسکی" خواست تا با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت و در مورد جهان فکر کند، این قسمت در کانال RuTube وبلاگ نویسان Vovan و Lexus منتشر شده است.
پوتین  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
رسانه: پوتین آمریکا را به روش خود آنها شکست می‎‌دهد
قسمت اول شوخی لینچ در پایان جولای منتشر شد. سپس کارگردان به "زلنسکی" (از طرف او بود که لینچ را برای شوخی صدا زدند) توصیه کرد برای برقراری صلح با ولادیمیر پوتین "یک دو بیر" بنوشد و گفت که تکنالوژی های برقراری صلح "موثرتر" از تکنالوژی های جنگ این بار شوخی ها نسخه کامل گفتگو با دیوید لینچ را منتشر کردند.
لینچ با اشاره به زلنسکی گفت: "به هر طریقی که می توانید آنچه را که اتفاق می افتد متوقف کنید! با پوتین صحبت نماید! و به صلح و دوستی فکر کنید. به این فکر نماید که چگونه می توانید با یکدیگر کنار بیایید و به یکدیگر کمک کنید."
وی همزمان تصریح کرد که می توانید در حین نوشیدن بیر یا صرف غذا در این مورد صحبت کنید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала