Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب "وین رونی" از منچستریونایتد درباره رونالدو

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
پس از اینکه وین رونی از اریک تن‌هاخ خواست که رونالدو را برای بازی مقابل لیورپول کنار بگذارد، پیرز مورگان خشمگین شد به شدت از او انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه میزبان دیدار دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس خواهد بود.
منچستریونایتد پس از شکست در دو بازی نخست خود مقابل برایتون و برنتفورد، در شرایط مناسبی قرار ندارد و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.
براین اساس، وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد از اریک تن هاگ، سرمربی تیم خواسته است که کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی بازی مقابل لیورپول قرار ندهد.
رونی در ستون خود در نشریه "تایمز" نوشت:
"اگر من بودم کریستیانو رونالدو و مارکوس رشفورد را در بازی نمی‌گذاشتم. اگر من در موقعیت تن‌هاخ بودم تیم را پرانرژی‌تر می‌کردم. و ناکامی یونایتد در به خدمت گرفتن شماره 9 به این معنی است که آنها در بازی مقابل برنتفورد بر رونالدو تکیه کردند، با اینکه او زیاد با تیم تمرین نکرده بود."
اسطوره اسبق منچستریونایتد در ادامه گفت:
"به نظر می‌رسد که او برای رسیدن به تناست اندام و مچ شدن با تیم به زمان نیاز دارد. او همچنین به همه اعلام کرده که می‌خواهد باشگاه را ترک کند. من دلیل او را نمی‌دانم، اما اگر من بودم می‌گذاشتم برود. او بازیکن بزرگی است و همیشه گل می‌زند، اما وظیفه تن‌هاخ این است که تیمی بسازد که بتواند برای عنوان قهرمانی رقابت کند. یعنی بازسازی تیم با بازیکنان جوان‌تر."
رونالدو با اینکه در طول تابستان به‌صراحت از قصد خود برای جدایی از یونایتد گفته بود اما در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل برنتفورد که با شکست 4-0 به پایان رسید به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.
شاگردان تن‌هاخ فردا به امید کسب اولین پیروزی در فصل جدید به مصاف لیورپول می‌روند. وین رونی در آستانه این بازی از سرمربی هالندی خواست برای نتیجه گرفتن رونالدو و مارکوس راشفورد را روی نیمکت بنشاند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала