جزئیات حمله HIMARS به پل Antonovsky در نزدیکی Kherson

CC0 / / US High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS)
US High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
معاون اداره منطقه خرسون: حمله به پل آنتونوفسکی در نزدیکی خرسون حین عبور از گذرگاه کشتی صورت گرفت، میتوان گفت که قربانیانی نیز در بین مسافران وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون اداره منطقه خرسون گفت: "ضربه در لحظه ای وارد شد که کشتی در حال نزدیک شدن به محل بود که ضربه روی پل سقوط کرد. بنابراین، نه تنها بر روی پل، بلکه در کشتی نیز قربانیانی وجود دارد."
Вид на реку Днепр и Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
انفجار در مرکز خرسون + ویدئو
پیشتر گزارش شده بود که حداقل 15 کارمند غیرنظامی از بریگاد ترمیم و مرمت محلی در نتیجه انداخت سلاح ثقیله پل آنتونوفسکی در روز زخمی شده اند. ضربه به محل تعمیرات پل با سیستم های جت آمریکایی HIMARS صورت گرفته است. بعداً مقامات تصریح کردند که در نتیجه این حمله راکتی 16 نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.
استرموسوف گفت: "پل ایستاده است، ویران نشده است، همانطور که می گویند ukroSMI. چندین ضربه صورت گرفت. وضعیت آن در حال ارزیابی است. پل ایستاده است، من حتی از روی آن رانندگی کردم."
در جریان این عملیات ویژه، اردوی روسیه کنترل منطقه خرسون و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند خرسون، ملیتوپل و بردیانسک را اشغال کرد و اوکراین را از بحیره آزوف قطع کرد. حالا دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و استیشن های رادیویی روسیه در حال پخش هستند، ارتباطات تجارتی و حمل و نقل با کریمه در حال بازسازی است. این مناطق اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند. علاوه بر این، پس از هشت سال انسداد کانال کریمه شمالی، جریان آب دوباره به شبه جزیره آغاز شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала