Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای اسطوره یونایتد: بازیکنان در پیش فصل "تن هاگ" را فریب دادند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
پاتریس اورا ادعا کرده است که اریک تن هاگ توسط بازیکنانش در پیش فصل فریب خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با وجود داشتن یک پیش فصل درخشان که در آن حریفانی لیگ برتر را شکست داد و تنها یک بازی را باخت، شروع بدی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته و دو بازی ابتدائی را با نتیجه 0-4 برابر برایتون و برنتفورد باخته است.
این نتایج با توجه به بازی‌های پیش فصل غیرقابل انتظار بود و هواداران انتظار داشتند تا روزهای خوب را شاهد باشند و نتایج مطلوب کسب کنند.
با این حال پاتریس اورا مدعی است که اریک تن هاگ توسط عملکرد بازیکنانش در پیش فصل فریب خورده است و ترکیب حاضر مطابق برنامۀ او نیست.
اورا در صحبت با Betfair پیش از تقابل یونایتد و لیورپول، گفت که زمان آن رسیده است که بازیکنان کمی مسئولیت را بر عهده بگیرند و با دقت بیشتر بازی کنند.
او گفت: هیچ اعتمادی وجود ندارد و ما در پیش فصل غرق شده‌ایم. وقتی لیگ شروع می‌شود، همه چیز کاملاً متفاوت است، حتی گاهی اوقات ترجیح می‌دهم پیش‌فصل بدی داشته باشم، این بدان معناست که باید سخت کار کنی و پاهایت سنگینی را احساس کند. وقتی در پیش فصل خیلی تیز هستید و خوب ظاهر می‌شوید، به این معنی است که به اندازه کافی سخت کار نمی‌کنید. من همیشه برای بازیکنان احترام زیادی قائل هستم اما اکنون فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که آن‌ها مسئولیتی را بر عهده بگیرند."
اورا همچنین انتقادهایی از سرمربی کرده و گفت که او باید بیشتر از کاستی‌های تیم آگاه می‌شد و به بازیکنانی که از نظر روانی شکسته هستند اجازه جدایی می‌داد.
او افزود:"من همچنین تن هاگ را مقصر می دانم، او توسط همه بازیکنان فریب خورده است، همان طور که سایر مربیان توسط آن‌ها فریب خورده‌اند. در پیش فصل آن‌ها خیلی خوب به نظر می‌رسیدند، و او برای بهتر کردن آن‌ها هیجان‌زده بود، اما نه. از نظر روانی شکسته اند. هر بار که آنها با یک چالش دشوار روبرو می‌شوند، نمی‌توانند با آن غلبه کنند. سالهاست که همینطور است و ادامه خواهد داشت، حتی دیگر درد هم ندارد و راحت اند."
این در حالی است که یونایتد امشب میزبان لیورپول در نبردی دشوار است که هر دو تا اینجای این رقابت‌ها هیچ بردی نداشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала