وزیر دفاع روسیه: منزوی کردن روسیه غیرممکن است

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны РФ Сергей Шойгу перед началом заседания Военно-промышленной комиссии
Министр обороны РФ Сергей Шойгу перед началом заседания Военно-промышленной комиссии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت که منزوی کردن روسیه عملاً غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، اقای شویگو در اظهاراتی در شبکه تلویزیونی "روسیه 24" گفت: "شعارها در مورد "انزوای روسیه" نیز خود دال بر این است که این موضوع دور از واقعیت است. به‌طور کلی، دستیابی به این امر بسیار دشوار است و در مورد کشور ما، عملاً غیرممکن است. زیرا (روسیه) بزرگترین قدرت هسته‌ای، بزرگترین کشور از نظر مساحت و قلمرو، کشوری با علم پیشرفته، با صنعت به خوبی توسعه یافته و دارای مجتمع نظامی-صنعتی است".
به گفته وی، بسیاری امیدوار بودند که عملیات ویژه نظامی به نحوی بر تعداد شرکت‌های حضور یافته در نمایشگاه "آرمیا-2022" که هفته گذشته برگزار شد، و همچنین بر تعداد هیئت ها و حجم خرید تسلیحات روسی تاثیر بگذارد.
وزیر دفاع روسیه تاکید کرد: "من می‌توانم به شما بگویم که دوستان همچنان دوست هستند. آنها تحت تاثیر این فشار قدرتمند از هر طرف قرار نگرفته‌اند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала