Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه خواستار ادامه کار با گریزمان

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمان
گریزمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
دیگو سیمئونه سرمربی آرجانتینی اتلتیکومادرید از سران باشگاه خواسته تا گریزمان در مادرید بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهای زیادی مبنی بر وضعیت آنتوان گریزمان در رسانه‌ها دست به دست می‌شود؛ یکی از تیترها این است که اتلتی به طور فزاینده‌ای تمایلی به تکمیل قرارداد با آنتوان گریزمان ندارد.
اگر مُهاجم فرانسوی 50 درصد از بازی‌هایی را که در اختیار دارد بیش از دو سال قرضی خود انجام دهد، مادریدی‌ها موظف به پرداخت 40 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن دائم او خواهند شد. گفته می‌شود که او ممکن است در اکثر فصل روی نیمکت بماند تا در صورت لزوم از پرداخت آن اجتناب شود.
با این حال دیگو سیمئونه به صراحت گفته که خروج گریزمان قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات برخلاف میل او خواهد بودد.
کادنا کوپه کنفرانس خبری او را قبل از بازی با ویارئال پوشش داده است.

سیمئونه گفت: "ما قبلاً بعد از بازی در مورد آن صحبت کردیم. من در مورد او زیاد صحبت کرده‌ام. او بازیکن بسیار کاملی است، بازیکنی که می‌داند ما چه می‌خواهیم. بیایید امیدوار باشیم که او با ما ادامه دهد، همه می‌دانند که من چه می‌خواهم و مهم این است که او به همان خطی که در دوران پیش فصل و مقابل ختافه بود ادامه دهد."

گریزمان هفته گذشته را از روی نیمکت شروع کرد اما برای نیم ساعت پایانی مقابل ختافه وارد زمین شد. این مرد فرانسوی تیزبین به نظر می‌رسید و با ژائو فلیکس پیوند خورد تا اولین گل‌اش را در فصل به ثمر برساند.
این احتمال وجود دارد که اتلتیکومادرید سعی کند مبلغی را که باید به بارسلونا بپردازد کاهش دهد، اما هرگونه خروج قبل از سپتامبر یا نگه داشتن عمدی او روی نیمکت، دور از ذهن به نظر می‌رسد. این یک تغییر قابل توجه روش در اواخر پنجره نقل و انتقالات خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала