یارووایا: امریکا پروژه های هیولایی رایش سوم را ادامه می دهد

© Sputnik / Maxim BlinovПредседатель комитета Государственной Думы РФ по безопасности и противодействию коррупции Ирина Яровая
Председатель комитета Государственной Думы РФ по безопасности и противодействию коррупции Ирина Яровая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
معاون رئیس دومای ایالتی روسیه گفت: ایالات متحده امریکا پروژه های هیولایی رایش سوم و جاپان را ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا یارووایا، نایب رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه روز شنبه در نشست عمومی اولین کنگره بین المللی ضد فاشیستی که به عنوان بخشی از مجمع نظامی-فنی ارتش-2022 برگزار شد، گفت: برنامه بیولوژیکی نظامی ایالات متحده با صدها آزمایشگاه پنهانی در سراسر جهان، ادامه پروژه‌های هیولایی آلمان فاشیست و جاپان نظامی در مقیاس جهانی است.
Знак биологической опасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
امریکا بیش از 400 آزمایشگاه بیولوژیک در سراسر جهان ایجاد کرده‌است
رئیس مشترک کمیسیون برای بررسی فعالیت های آزمایشگاه های بیولوژیکی امریکایی در اوکراین افزود: "پروژه بیولوژیکی نظامی پنتاگون، ایجاد صدها آزمایشگاه زیستی نظامی پنهانی در سراسر جهان، بدون شک، ادامه پروژه های پنهانی هیولایی آلمان فاشیست، گروه های جاپانی 731 و 100، تنها در مقیاس جهانی است".
کنگره ضد فاشیست برای اولین بار در روسیه با هدف متحد کردن تلاش های جامعه جهانی در مبارزه با ایدئولوژی نازیسم در تمام مظاهر آن گرد آمد. از کنگره خواسته شده است، که به سکویی برای دفاع از حقیقت تاریخی در مورد سهم تعیین کننده اتحاد جماهیر شوروی در شکست فاشیسم در طول جنگ جهانی دوم و همچنین برای مقابله با گسترش ایدئولوژی نازی تبدیل شود. در یگان 731 ارتش جاپان و همچنین در یگان ویژه 100 دیگر، در دهه 1930-1945، آزمایشاتی برای آلوده کردن مردم نه تنها به باکتری طاعون، بلکه با سیاه زخم، وبا، حصبه و دیگر میکروب ها انجام شد. اکثر دچارشدگان در عذاب وحشتناک جان باختند. آنهایی که بهبود یافتند تحت آزمایش های مکرر قرار گرفتند و در نهایت نیز کشته شدند. اعضای بدن افراد زنده را جدا کردند تا ببینند چگونه عفونت در سراسر بدن پخش می شود. ارتش جاپان آزمایشات غیرانسانی دیگری را بر روی افراد انجام داد که به ناچار منجر به مرگ آنها شد. بر پایه خاطرات کارمندان گروه 731 ، در مجموع در طول مدت وجود آن ، حدود 3 هزار نفر در داخل دیوارهای آزمایشگاه ها جان خود را از دست دادند که آزمایش های بی رحمانه ای روی آنها انجام شد. بر پایه برآوردهای دیگر، شمار کشته شدگان به 10 هزار نفر می رسد. بلافاصله پس از شکست ارتش کوانتونگ در اگوست 1945، که ارتش سرخ سهم اصلی را در آن داشت، ایالات متحده یک گروه ویژه برای جستجوی جاپان برای افراد دارای اطلاعات علمی و فناوری تشکیل داد (آمریکایی ها این کار را پس از شکست آلمان نازی انجام دادند. ). در دست این گروه، به ویژه، رهبران گروه 731 شیرو ایشی و ماساجی کیتانو بودند. ایالات متحده آنها و سایر جنایتکاران را در ازای نتایج آزمایشات غیرانسانی از قصاص پناه داد. واشنگتن بارها درخواست مسکو برای استرداد ایشی و دیگر جنایتکاران را برای محاکمه در اتحاد جماهیر شوروی رد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала