Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "ژاوی هرناندز" از پیوستن کاسمیرو به منچستر

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا به این باور است که رئال مادرید از قبل چند بازیکن جانشین برای کاسمیرو خریداری کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد برای خرید کاسمیرو 70 میلیون یورو هزینه کرد و به این ترتیب، این هافبک برزیلی به ششمین خرید گران‌قیمت تاریخ این باشگاه تبدیل شد.
باخت‌های مفتحضانه شیاطین سرخ خشم هواداران یونایتد را در شبکه‌های مجازی برانگیخت و حتی باعث شد تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم باشند.
آن‌ها تاکنون موفق به خرید تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن شده بودند، اما نیاز مبرم آن‌ها به یک هافبک دفاعی بسیار حس می‌شد، چون زوج فرد و مک‌تومینای اصلاً نمایش خوبی نداشته‌اند.
آن‌ها شب گذشته موفق شدند تا کاسمیرو هافبک اسطوره‌ای رئال مادرید با قیمت 60 میلیون پوند به خدمت بگیرند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته دوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله جدایی کاسمیرو از رئال مادرید صحبت کرده است.
ژاوی در خصوص جدایی این هافبک برازیلی گفت:
"کاسمیرو بازیکن مهمی در فوتبال اروپا بود، آن‌ها بازیکنی را به جای او جذب کردند، اما من دوست ندارم در مورد رقبایمان صحبت کنم. آن‌ها یک بازیکن مهم را از دست دادند، اما این تصمیمات مربوط به باشگاه آن‌هاست."
هافبک برازیلی از سال 2013 برای رئال بازی می کرد و سال گذشته نیز قراردادش را تا 2024 تمدید کرده بود ولی یک پیشنهاد عالی از منچستریونایتد همه چیز را تغییر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала