Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش یونایتد برای معارفه کاسمیرو قبل از مصاف با دشمن دیرینه

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
سران منچستریونایتد تلاش دارند تا سریع انتقال کاسمیرو انجام شود و این ستاره برازیلی را قبل از مصاف با لیورپول معارفه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد که از دو روز قبل در حال مذاکره با رئال مادرید بر سر کاسمیرو بود، امروز با این باشگاه به توافق نهایی دست یافت و در صورت صدور ویزا، این بازیکن فردا راهی انگلیس خواهد شد تا در تست‌های صحی اشتراک و سپس قرارداد خودش را با شیاطین سرخ به امضأ برساند.
روند صدور ویزا اما دشوار به نظر می‌رسد و حداقل دور روز را در بر خواهد گرفت. با این حال، مارکا مدعی شده که یونایتد سخت تلاش دارد تا ستاره برازیلی را قبل از مصاف با لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد معارفه کند و در صورت امکان این بازیکن دقایقی را بازی کند.
یونایتد که دو بازی قبلی خودش را با نتایج سنگین 0-4 به برایتون و واتفورد باخته است، تلاش دارد تا به تمام قوأ برابر دشمن دیرینه قرار بگیرد و نتیجه مطلوب کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала