Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب برای ستاره جدید بارسا؛ ساعت 75هزار یورویی "لواندوفسکی" دزدیده شد

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
اتفاقی عجیب عصر روز گذشته در نزدیکی کمپ تمرینی بلوگرانا رقم خورد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در حالی که روبرت لواندوفسکی قصد داشت وارد کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیووا شود و در جلسه تمرین روز پنجشنبه شرکت کند ساعت گران قیمت 75 هزار یورویی او دزدیده شد.
طبق گزارش نشریه اسپانیایی "اسپورت"، زمانی که لواندوفسکی در حال دادن امضا به هواداران بود چند نفر از این فرصت استفاده و درب خودرو سمت شاگرد را باز کردند و اقدام به دزدیدن ساعت مچی این بازیکن مستقیما از مچ دست او کردند.
خود لواندوفسکی تلاش کرد دزد را بگیرد اما رد او را گم کرد. مهاجم پولندی بلافاصله پولیس را خبر کرد و آنها با دستگیری فرد متخلف، ساعت لواندوفسکی را به او برگرداندند.
پس از گرفتن اعترافاتی از این سارق، ماموران ساعت را در باغی در نزدیکی سیوداد اسپورتیووا پیدا کردند. گفته می‌شود دو نفر این دزدی را برنامه ریزی کرده بودند و بعد از دزدیدن ساعت آن را در یک باغی دفن کردند.
این اولین بار نیست که در ورودی کمپ سوسیداد دپورتیوو که هواداران برای گرفتن عکس و امضا با ستاره‌‌های محبوب‌شان تجمع می‌کنند، چنین اتفاقی رخ می‌دهد.
چند روز قبل تعدادی از هواداران بارسا در همین محل به فرانکی دی‌یونگ، ستاره هالندی که مشکلاتی با مدیران باشگاه در مورد جدایی‌اش پیدا کرده، توهین کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала