Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو – یونایتد در مراحل پیشرفته؛ جانشین تانک از نیوکاسل می‌آید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
ممکن است یک برازیلی دیگر جانشین کاسمیرو در خط میانی رئال مادرید شود.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر خبرهای زیادی مبنی بر تلاش یونایتد برای خرید کاسمیرو هافبک دفاعی برازیلی رئال مادرید منتشر شده است.
در همین حال دیوید اورنشتاین خبرنگار اتلتیک گزارش داده که مذاکرات پیشرفته منچستر و رئال برای انتقال کاسمیرو آغاز شده است.
وی گفته تمرکز اصلی منچستر حالا بر روی جذب کاسمیرو است. معامله بین رئال و منچستر در حال پیشرفت است. کاسمیرو سیگنال های مثبتی مبنی بر علاقه خود برای پیوستن به یونایتد ارسال کرده است.
همچنین در صورت پیوستن کاسمیرو به یونایتد، دی یونگ شانس حضور در یونایتد را از دست خواهد داد.
با اینکه از دید یونایتد همچنان دی یونگ می‌تواند به این باشگاه ملحق شود ولی بعید به نظر می‌رسد دی یونگ همراه با کاسمیرو به منچستر بپیوندد.
اوایل هفته تیم مذاکره‌کننده ای از طرف منچستر یونایتد به مادرید سفر کرد. در حال حاضر هیچ توافقی صورت نگرفته است ولی مذاکرات در حال پیشرفت است و اگر یونایتد این معامله را غیرممکن می‌دانست، زمان زیادی را صرف آن نمی‌کرد.
این در حالی است که کاسمیرو حضور در لیگ جزیره را یک چالش برای خود میبیند.
منچستریونایتد پیشنهادی شامل بندهای چشمگیر مرتبط با عملکرد بازیکن به کاسمیرو ارائه کرده که این بازیکن را در بین بازیکنان پر درآمد قرار می دهد.
با این وجود اما به نظر نمی رسد گزارشاتی که بیان می کنند حقوق این ستاره دو برابر حقوقش در رئال است صحیح باشند.
من یونایتد جذب شخصیت و حرفه ای بودن و توانایی های کاسمیرو در بازی در پست هافبک دفاعی شده است. گفته شده کاسمیرو پیوستن به لیگ برتر را برای خود چالشی بزرگ دیده است.
در همین حال، آ.اس گزارش داده است که اولین گزینه رئال مادرید برای جانشینی کاسمیرو، برونو گیمارش است.
این بازیکن 24 ساله برازیلی از زمان انتقال به نیوکاسل در لیگ برتر به خوبی درخشیده است.
نیوکاسل بابت جذب برونو گیمارش در جنوری 50 میلیون یورو هزینه کرد و حال آن ها به فروش او با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو رضایت نخواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала