- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح اوکراین بار دیگر به سمت انرگودار آتش گشودند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین بار دیگر آتش گسترده ای را بر روی انرگودار در منطقه زاپوریژیا گشودند.
به گزارش اسپوتنیک، مقام های شهر انرگودار اعلام کردند، که نیروهای اوکراینی بار دیگر آتش گسترده ای را به سمت انرگودار در منطقه زاپوریژیا گشودند. چند ساعت پیش، حداقل "شش پرتاب" از سمت نیروهای مسلح اوکراین در منطقه نیروگاه زاپوریژیا ثبت شد، هیچ ضربه ای به خود نیروگاه وارد نشد.
سرویس مطبوعاتی اداره شهر گفت: "گروه های مسلح رژیم کیف به سمت شهر انرگودار آتش گشودند. اطلاعات درباره مکان های انفجار گلوله ها و همچنین قربانیان و آسیب به زیرساخت های غیرنظامی بعدا مشخص می شود".
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گلوله باران منطقه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی نیروهای مسلح اوکراین
در هفته‌های پسین، نیروهای مسلح اوکراین مرتباً به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا حمله می‌کنند که با یک فاجعه هسته‌ای در مقیاس بزرگ تهدید می‌شود.
به گفته ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوریژیا، نظامیان تیپ 44 توپخانه نیروهای مسلح اوکراین از راکت های هدایت شونده و گلوله های ساخت غرب استفاده می کنند. گلوله باری پیش از این به خط فشار قوی پست کاخوفسکایا آسیب رسانده است ، پرسنل مجبور شدند ظرفیت دو واحد نیرو را کاهش دهند.
یادآوری می کنیم، که ارتش روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، بخش‌های خرسون و آزوف در منطقه زاپوریژیا را تصرف کرد. اداره های غیرنظامی-نظامی در آنجا کار می کنند، پخش شبکه های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه آغاز شده است، روبل به گردش در آمده است و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است. مناطق آزاد شده اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала