Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیقات چلسی در مورد توهین نژادپرستانه به ستاره تاتنهام

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
چلسی در حال تحقیق درباره توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین در جریان تساوی 2-2 یکشنبه مقابل تاتنهام است.
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب گذشته، دو تیم تاتنهام و چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و به نتیجۀ بهتر از 2-2 دست نیافتند. این بازی‌ها حاشیه‌های فراوانی داشت که می‌توان به درگیری کونته و توخال و همچنان توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین اشاره کرد.
آبی‌ها حالا تصمیم گرفته‌اند که در مورد توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین تحقیق کنند و افراد خاطی را از ورود به ورزشگاه مانع شوند. سون در بازی برابر چلسی 70 دقیقه بازی کرد و در نیمه دوم، هنگامی که می‌خواست برای ارسال کارنر به سمت چپ زمین برود، از سوی هواداران چلسی توهین شد.
سون قبلاً در طول مدت اقامت خود در انگلیس، آزار نژادپرستانه را تجربه کرده است. در سال 2019، یکی از هواداران وستهام به دلیل آزار نژادپرستانه در جریان بازی کارابائو کاپ جریمه شد.
دو سال بعد، منچستریونایتد سه دارنده تکت فصلی را به دلیل اینکه آن‌ها به صورت آنلاین به سون توهین نژادپرستانه کردند، از ورود به ورزشگاه محروم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала