Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به نیمار وابسته هستیم؛ بازی در آمریکای جنوبی سخت‌تر از اروپا است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر O técnico da seleção brasileira de futebol, Tite, fala em coletiva um dia antes do amistoso contra Rússia, em 22 de março de 2018
O técnico da seleção brasileira de futebol, Tite, fala em coletiva um dia antes do amistoso contra Rússia, em 22 de março de 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
تیته سرمربی برازیل در مورد صحبت‌های اخیر امباپه واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ماه می و بعد از پایان مرحله راهیابی جام جهانی 2022 قطر، امباپه مدعی شد که مرحله راهیابی به جام جهانی در اروپا خیلی سخت تر از آمریکای جنوبی است.
حالا تیته سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم گرفت که پاسخ مهاجم پی اس جی را بدهد:

"با کمال احترام ما نیازی به بازی مقابل آذربایجان نداریم. چنین بازی‌هایی نداریم که به ما فرصتی برای نفس کشیدن بدهد.

بهتر بود که در مورد بازیهای لیگ ملت ها یا در مورد مسابقات دوستانه اروپایی صحبت کند نه مرحله راهیابی."

تیته توانست در مرحله راهیابی، برزیل را صدرنشین کند که البته تیم هایی نظیر کلمبیا و شیلی از حضور در جام جهانی باز ماندند. تیته در ادامه بیان کرد:

" سطح مسابقات راهیابی در این جا خیلی مشکل تر از مرحله گروهی در اروپا است. در بازیهای راهیابی همیشه سطح سختی در آمریکای جنوبی خیلی بالاست.

اخیرا با یک روزنامه نگار اروگوئه ای صحبت کردم و به من گفت:

" بازی در بولیوی خیلی سخت است. بازی در کوچابامبا خیلی سخت است. بازی در اروگوئه خیلی سخت است." مطمئنم که امباپه از این سطح از سختی سر در نمی آورد."

تیته در ادامه در مورد نیمار گفت:
هر تیم بزرگی به بازیکنان بزرگ وابسته است، پس بله، ما به نیمار وابسته هستیم. تیاگو سیلوا، کوتینیو، کاسمیرو و غیره، ما روی عملکرد عالی آنها حساب می کنیم.
در سال 2018 نیمار مانند زمانی که در بارسلونا بود بازی میکرد بیشتر به سمت گوشه چپ زمین حرکت میکرد و حالا با آزادی بیشتری در میانه میدان بازی می کند.
نیمار با برزیل در موقعیتی مشابه پاریسن جرمن قرار دارد، ترجیحاً یک بازیساز است، زیرا او توانایی پخش پاس رو به جلو را دارد، اما در موقعیت فروارد برای گلزنی نیز شرکت می کند.
آیا نیمار با فصل 2018 فرق می کند؟ بله مخصوصاً ذهنیتش خوب شده اگر از بازی کردن راضی باشد فرق می کند و خیلی متفاوت است.
البته ایتالیا نیز پس از ناکامی در مرحله پلی آف از حضور در جام جهانی باز ماند. آنها به شکل غیرمنتظره ای در مقابل مقدونیه شکست خوردند اما بقیه مدعیان اروپایی مسیر نسبتا آسانی را داشتند و به مسابقات قطر راه یافتند.
برزیل در کنار تیم هایی نظیر فرانسه و آرژانتین از مدعیان اصلی جام جهانی به شمار می روند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала