Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظر جالب مادر امباپه در مورد تنش پسرش با نیمار+ عکس

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
مادر کیلیان امباپه شایعه اختلافات فوق ستاره پاریسی‌ها با نیمار جونیور را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فایزا لاماری مادر کیلیان امباپه شایعه اختلاف پسرش و نیمار، فوق ستاره پاریسن‌جرمن(PSG) را تکذیب کرد.
امباپه از این‌که هنوز جایگاه بالاتری در رختکن پاریسی‌ها ندارد، ناراضی است. او و نیمار همچنین در جریان پیروزی 5-2 پی‌اس‌جی برابر مون پلیه، زمانی که نیمار پس از از دست دادن امباپه در اوایل بازی، وظایف پنالتی را بر عهده گرفت، از هم جدا شدند.
مُهاجم 23 ساله که در تابستان قرارداد جدیدی را امضا کرد، به نظر می‌رسید که پس از دریافت نکردن توپ در مقابل حمله، دست از دفاع برد.
از آن زمان گزارش‌هایی مبنی بر جدایی در رختکن منتشر شد، اما مادر امباپه اظهار داشت که در این شایعات به شدت اغراق شده است.

فایزا لماری به کورا اسپورت به نقل از Le 10 Sport گفت: "وضعیت در داخل حل شده است و همه چیز عالی است."

پاریسن‌جرمن شروع بسیار خوبی در این فصل داشته، به طوری که دو پیروزی از دو بازی برای شروع دفاع از عنوان قهرمانی لیگ 1 ثبت کرده و در عین حال 10 گل نیز به ثمر رسانده است. نیمار ستاره نمایش مقابل مون پلیه بود که دو گل زد و یک پاس گل داد.
نیمار امیدوار است بتواند در کنار کیلیان امباپه و لیونل مسی، مثلث هجومی مرگبار را در پی‌اس‌جی تشکیل دهد. اما ماندن امباپه در پی‌اس‌جی سبب شده تا نیمار در بازار تابستانی معرفی شود.
این وینگر از زمان انتقال رکورد جهانی خود از بارسلونا در سال 2017، دوران متفاوتی را در پایتخت فرانسه سپری کرده و حتی پس از خروج از لیگ قهرمانان در تابستان گذشته توسط هواداران زیر انتقاد رفت.
با این حال، در مصاحبه‌ای قبل از شروع رقابت‌های لیگ، این مهاجم توضیح داد که چقدر هیجان زده بود تا یک حمله غیرقابل توقف PSG را تشکیل دهد.

به نقل از میرر نیمار به خبرنگاران گفت: "امیدوارم او (مسی) در این فصل همینطور بماند و همه چیز برای من، لئو و کیلیان خوب پیش برود. اگر هر سه ما خوب باشیم، پاریسن‌جرمن خوب خواهد شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала