Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ به دنبال فرار از جهنم قعر جدولی+ عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEاعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد
اعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستریونایتد به مشکل خورده و نمی‌تواند که از جهنمی دست ساخته‌اش در قعر جدول دور شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد فصل را با دو شکست پشت سر هم شروع کرده، ابتدا 2-1 به برایتون باخت و سپس 4-0 در زمین برنتفورد شکست خورد که این امر سبب شده تا یونایتد در حال حاضر جایگاه آخر جدول را در اختیار داشته باشد.
این شروعی نبود که اریک تن هاگ سرمربی جدید تیم می‌خواست و عارضه دیگری وجود دارد که کریستیانو رونالدو به وضوح می‌خواهد باشگاه را ترک کند.
تن هاگ پس از بازی مقابل برنتفورد با اسکای اسپورت صحبت کرد و اعتراف کرد که این چیزی نیست که از دو بازی ابتدایی انتظار داشت.
او گفت: "انتظار شروع متفاوتی داشتیم، به نظر می‌رسد آنچه در گذشته رخ داد، فصل گذشته و ما باید خیلی سریع آن را تغییر دهیم. ما به بازیکنان جدید نیاز داریم، به بازیکنان باکیفیت نیاز داریم و هر کاری می‌کنیم تا آنها را متقاعد کنیم که بیایند."
زمانی‌که سر الکس فرگوسن در سال 2013 بازنشسته شد، این کار را در حالی انجام داد که جام لیگ برتر را زیر بغل خود داشت. این آخرین باری بود که هر مربی یونایتد قهرمان شد.
اگر مربیان موقت نیز در نظر گرفته شوند، یونایتد قبل از رسیدن به تن هاگ از دیوید مویس، لوئیز فن خال، ژوزه مورینیو، اوله گونر سولسشیر، رایان گیگز، مایکل کریک و رالف رانگنیک عبور کرده است.
سولسشیر بیشترین دوام را - سه سال - داشت و مورینیو بیشترین عناوین را به دست آورد - سه سال.
مربی پرتگالی توانست لیگ اروپا، جام کارابائو و جام اتحادیه را در سال 2017 بالای سر ببرد که آخرین ورود به کابینیت جام‌ها بود.
در پنج فصل از 9 فصل گذشته (2013/14، 2015/16، 2016/17، 2018/19 و 2021/22) آنها خارج از بین 4 تیم برتر بودند.
اکنون آنها در حالی به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 نزدیک می‌شوند که ترکیبی ناقص دارند و بازیکن تأثیرگذاری مانند رونالدو می‌خواهد باشگاه را ترک کند.
همچنین موضوع کوچکی وجود دارد که طرفداران مرتباً به مالکیت باشگاه توسط خانواده گلیزر اعتراض می‌کنند، که خلاصه‌ای از وضعیت فعلی یونایتد است.

تن هاگ با قبول برخی سرزنش‌ها برای شروع ضعیف فصل گفت: "من را اشتباه نگیرید، مدیران نیز مسئول هستند. این مسئولیت بزرگی است و من آن را بر عهده می‌گیرم. روی آن کار خواهم کرد."

با این حال، مطمئناً نمی‌توان او را به خاطر محیطی که از زمان خروج فرگوسن ایجاد شده سرزنش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала