Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد گواردیولا به سینۀ نیمار

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی من‌سیتی پیشنهاد معاوضۀ نیمار با بازیکن تیمش را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لی 10 اسپورت به نقل از لو پاریسین فرانسه گزارش داده است که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیشنهاد معاوضۀ نیمار فوق ستارۀ برازیلی پاریسن جرمن با برناردو سیلوا هافبک هجومی پرتگالی تیمش را رد کرده است.
این در حالی است که نیمار رابطۀ صمیمی با امباپه ندارد و با نظر کیلیان در فهرست فروش پاریسن جرمن نیز قرار گرفته، اخیراً با درخشش فوق‌العاده و 5 گل و 3 پاس گل در 3 بازی به نام خود ثبت کرده است.
در همین حال، نیمار در مورد شایعات اخیر گفته است:

"من هنوز می خواهم در باشگاه بمانم. حقیقت این است که من چیزی برای اثبات به کسی ندارم. مردم بیش از حد حرف می زنند زیرا نمی توانند هیچ کار دیگری انجام دهند.

آنها من را می شناسند، می دانند من چگونه هستم، چگونه بازی می کنم. من چیزی برای نشان دادن ندارم. من عاشق بازی کردن فوتبال هستم و از این بابت خوشحالم."

نیمار از زمان ورود به پارک دو پرنس، در 147 بازی در تمامی رقابت ها برای این باشگاه حضور داشته است و 105 گل و 63 پاس گل به ثبت رسانده است.
پس از اینکه ماه گذشته شایعاتی مبنی بر پیوند نیمار به منچسترسیتی مطرح شد، گواردیولا این موضوع را روشن کرد و گفت:
من برایLe Parisien بسیار متاسفم اما این درست نیست. من برای آنها متاسفم زیرا اطلاعاتی که آنها منتشر کرده بودند نادرست بود."
این مربی اسپانیایی ادامه داد:
نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است و با اطلاعاتی که من دارم، یک مرد فوق‌العاده خوب است. پس او را آرام بگذارید، بگذارید استعداد عظیمی را که در پاریس دارد در کنار [لیونل] مسی و تمام ستاره‌های بزرگی که دارند بیان کند."
پاریسی‌ها در سومین بازی فصل خود در لیگ 1 در استادیوم پیر مائوروی در روز یکشنبه 21 آگوست به مصاف لیل خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала