Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وخامت رابطه نیمار و امباپه؛ پاریس رو به دو قطبی شدن؟+ عکس/ویدیو

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
مدتی‌ست که رابطه نیمار و کیلیان امباپه دو ستاره ارزشمند پاریسن‌جرمن به هم خورده و این امر رو به افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در چندی اخیر رابطه نیمار و کیلیان امباپه بدتر شده و این مورد از اوایل این هفته به بعد جدی‌تر شد. ماجرای پنالتی‌ها و لایک زدن ستاره برزیلی به توییت‌ها، تنها قسمتی از این موضوع پنهان شده است.
در حالی‌که آنها هرگز تا این حد از هم دور نبوده‌اند، روزنامه‌ی له‌پاریسین جزئیات بیشتری از رابطه دو طرف را نشر کرده است.
در گذشته پاریسی‌ها تلاش می‌کردند تا پرده بر روی رابطه دو نفر بیندازند، آن طور که رسانه‌ها مشخص می‌کردند هرگز واقعا وجود نداشت. حتی اگر در سطح صرفاً ورزشی، این دو مرد در سال های اول زندگی مشترک‌شان خوب بودند... تا پایان فصل 2018/2019، زمانی که ستاره برزیلی مجبور به بازگشت به بارسا شد، چیزی که امباپه متوجه نشد.
امباپه خواستار جدایی نیمار شد؟
سپس در طول فصل همه‌گیری کووید 19، یعنی سال مالی 2019/2020 و پس از شکست در لیگ قهرمانان، امباپه در رختکن اهمیت پیدا کرد و دید که چگونه نیمار، قربانی نقص‌های فیزیکی، مانع از پیشرفت و به عهده گرفتن نقش رییس شده است. فصل بعد، کیلیان که کمتر و کمتر از اختلافات هم تیمی خود حمایت می‌کرد، اوضاع حتی بدتر شد. او می‌خواست با او به عنوان بهترین بازیکن تیم رفتار شود که با تقسیم حمله با نیمار ممکن نشد.
ملی پوش فرانسوی که از این وضعیت خسته شده بود، می‌خواست در پایان فصل راهی مادرید شود اما قطر با آن مخالفت کرد. در عین حال آمدن مسی به نوعی جایگاه نیمار را تقویت کرده است. اما تابستان امسال، شرط باشگاه کاملاً صریح بود: امباپه ستاره پروژه است، در حالی‌که نیمار در سراسر اروپا پیشنهاد شده و قابل انتقال در نظر گرفته می‌شود، همانطور که به طور انحصاری در ستون‌های رسانه‌ها فاش شد، نیمار حتی متقاعد می‌شود که امباپه درخواست جدایی او را داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала