Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هنوز هم می‌تواند کارهای بزرگ‌تر و بیشتری انجام دهد!

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
ستاره اسبق تیم ملی آرجنتین به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت او بازیکن بزرگی است و کارهای بیشتری انجام می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، گابریل باتیستوتا، ستاره اسبق تیم ملی فوتبال آرجنتین با ابراز خوشحالی از اینکه بار مسئولیت آلبی‌سلسته از روی "لیونل مسی" برداشته شده است.
این ستاره اسبق آلبی سلسته می‌گوید او در کانون تیمی پرستاره قرار دارد، گفت که مردم آرنتین به این باور رسیده‌اند که "مسی عیسی مسیح نیست."
او در گفت‌وگویی در این باره گفت:
"تا مدت‌ها تمام مسئولیت را به دوش مسی واگذار می‌کردیم؛ اول از همه باید خودمان را به این دلیل که فکر می‌کردیم "عیسی مسیح" را داریم، مقصر بدانیم؛ بله او بازیکن بزرگی است اما عیسی مسیح نیست و در ادامه هم خود مسی را محکوم کردیم و با این کار تا مدت‌ها به او لطمه زدیم."
باتیستوتا در ادامه گفت:
"مسی هنوز هم می‌تواند کارهای بزرگ‌تر و بیشتری انجام دهد! او مریخی است. من نتوانستم تا ۴۰ سالگی بازی کنم اما او نشان داده که می‌تواند ادامه دهد و چرا متوقف شود!؟ همه ما بازی می‌کنیم چون اهدافی داریم و در این مقطع هدف این است که بهترین در جهان باشیم و این انگیزه او را به حرکت وا می‌دارد."
ستاره اسبق تیم مل یآرجنتین در پایان گفت:
"تصور نمی‌کنم او فوتبال را کنار بگذارد البته زمانی می‌رسد که از لحاظ بدنی نمی‌توانید ادامه دهید اما همه چیز به ذهنیت بستگی دارد و او و "کریستیانو رونالدو" متفاوت هستند."
با این حال، مسی همچنان بازیکنی شاخص و بزگ در آرجنتین بوده و رکورد بیشترین گل ملی باتیستوتا را با 86 گل در 162 بازی شکسته است.
مسی به‌تازگی از ورود به فهرست نامزدهای توپ طلای سال جاری ناکام ماند و این درحالی است که او با 6 توپ طلا، رکورددار فتح این جایزه بزرگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала