زن همسرکش افغان جسد شوهرش را پخت

© Fotolia / ShowcakeНож в крови
Нож в крови - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
زن جوان افغان در ایران که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد و آنرا به قصد پختن در دیگی قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، یک زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل 22ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت ضمانت نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
رسیدگی به این پرونده از چندی قبل و با تماس زنی با پلیس اسلامشهر در ایران آغاز شد. این زن با حالتی هراسان اعلام کرد، امروز متوجه بوی بدی از خانه همسایه‌مان شدم که به مشام می‌رسید. به موضوع مشکوک شده و به مقابل خانه‌شان رفتم. زن همسایه وقتی مرا دید، شروع به گریه کرد و راز هولناکی را فاش نمود. او شوهرش را کشته و بعد از تکه‌تکه کردن جسدش، در حال پختن آن در دیگی بود اما عذاب‌وجدان باعث شد از من بخواهد با پلیس تماس بگیرم.
پس از این تماس، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر همراه بازپرس کشیک قتل در محل جنایت در منطقه گلشن اسلامشهر حاضر شدند. آنها با ورود به این خانه با آثار خون روی دیوار و فرش روبه‌رو شدند. زنی جوان تبعه افغانستان نیز وحشت‌زده در گوشه اتاق نشسته بود. کارآگاهان با بررسی خانه با جسد تکه‌تکه‌شده مردی روبه‌رو شدند که بخشی از بدنش در دیگی روی اجاق گاز قرار داشت اما از سر مقتول اثری نبود. با بررسی‌های مقدماتی بقایای جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و زن 22 در تحقیقات مقدماتی به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: "همسرم من و دختر پنج‌ساله‌ام را اذیت و لت و کوب می‌کرد و چند باری به من خیانت کرد. از این رفتار خسته شده بودم و به همین دلیل او را کشتم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала