سفیر اوکراین در استرالیا برای جمع‌آوری هزینه تحصیل دخترش در لندن دست به گدایی شد

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniتحریم های لندن علیه ریاض
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
سفیر اوکراین در استرالیا در یک پست فیسبوکی از کاربران درخواست جمع‌آوری کمک مالی برای تحصیل دخترش در یکی از دانشگاه‌های لندن را مطرح کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی میروشنیچنکو، سفیر اوکراین در استرالیا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی فیس بوک (ممنوع در روسیه) از کاربران درخواست جمع آوری کمک مالی "برای تحصیل دخترش در یکی از دانشگاه های بریتانیا" را نموده است.
سفیر اوکراین در استرالیا در پُستی در فیسبوک خود نوشته بود که چهار سال قبل دخترش "یاروسلاوا" را برای دیدن دانشگاه های مطرح آمریکایی به کالیفرنیا برده اما او که اخیرا 19 ساله شده است، دانشگاه کالج لندن را برای تحصل انتخاب کرده است و می خواهد در رشته شیمی و مدیریت در این دانشگاه درس بخواند.
بر اساس پست میروشنیچنکو در صفحات فیس بوک دخترش به منظور جذب کمک مالی 30 هزار پوند برای هزینه‌های تحصیلی و اقامت در سال اول دانشگاه نیاز دارد. در حال حاضر او کمی بیش از سه هزار جمع آوری کرده و هنوز پست را حذف نکرده است.
دختر سفیر اوکراین در استرالیا در مطلب خود نوشته بود که او طبق طرحی برای پناهندگان اوکراینی روادید انگلیس را دریافت کرده و واجد شرایط تحصیل در داخل کشور شده است و این بدان معناست که او همانند دانشجویان بریتانیایی باید 9250 پوند در هر سال پرداخت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала