Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در تلاش رفع تنش میان دو فوق ستاره+ عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
کریستوف گالتیه، سرمربی و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن، با کلیان امباپه و نیمار جونیور ملاقات خواهند کرد تا اختلافات از میان این دو ستاره برداشته شود.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود این که پاریسن‌جرمن در دو هفته ابتدائی رقابت‌های لیگ 1 فرانسه درخشان ظاهر شده و دو پیروزی کسب کرده، اما اختلافات شدید میان نیمار جونیور و کلیان امباپه به وجود آمده و این موضوع هواداران و کادر فنی تیم را نگران ساخته است.
این دو در جریان پیروزی 2-5 برابر مون‌پلیه، بخاطر پنالتی درگیر شدند و در حالی‌که امباپه یک پنالتی را در نیمه نخست خراب کرده بود و در نیمه دوم تلاش داشت تا پنالتی دوم را گُل کند، نیمار به او این اجازه این کار را نداد. در ادامه ستاره برازیلی پُستی که در آن از امباپه انتقاد شده بود را لایک کرد و اختلافش با ستاره فرانسوی را علنی ساخت.
پی‌اس‌جی حالا بخاطر رفع این اختلافات وارد عمل شده و تصمیم دارد تا با هر دو بازیکن ملاقات و آن‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کند. طبق گزارش L'Equipe، مدیران پاریسن‌جرمن تصمیم گرفته اند تا قبل از تشدید اوضاع، مداخله کنند. بر اساس گزارش نشریه فرانسوی، کریستوف گالتیه، مربی و لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی، در مقطعی از این هفته با هر دو مهاجم صحبت خواهند کرد.
آنها خواستار آرامش از سوی هر دو بازیکن خواهند شد و این موضوع را به خیر و صلاح تیم می‌دانند. گزارش‌ها حاکی از آن است که سایر بازیکنان پاریسن‌جرمن، به شمول لیونل مسی، از اینکه امباپه پس از تمدید قرارداد، سنگ بنای پروژه پی‌اس‌جی شده است، راضی نیستند.
گفته می‌شود اطرافیان نیمار از مدیران پاریسن‌جرمن ناراضی هستند، بنابراین ممکن است این موضوع در جلسۀ که با مربی و مدیر ورزشی برگزار خواهد شد، مطرح شود. ستاره برازیلی حتی با جدایی از باشگاه در اوایل تابستان در ارتباط بود، اما پس از روی کار آمدن گالتیه، تصمیم گرفت تا بماند. حالا دیده شود که این اختلاف‌ها به کجا خواهد انجامید و رختکن در حمایت از کدام بازیکنان جبهه‌گیری خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала