Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان روند باورنکردنی بوسکتس در لالیگا با کارت سرخ در نیوکمپ+ عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر بوسکتس
بوسکتس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
کارت سرخی که برای سرخیو بوسکتس در باربر رایو وایکانو داده شده، به روند باورنکردنی وی پایان داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شاید نه تنها هواداران بلکه خیلی از مشتاقان دنیای فوتبال شب قبل منتظر یک نتیجه بزرگ و خارق العاده در نیوکمپ بودند اما این‌گونه نشد.
بلکه بارسلونا در اولین بازی فصل جدید در زمین خودی به تساوی بدون گل رضایت داد و در آن حتی کاپیتان‌اش کارت سرخ دریافت کرد.
بوسکتس در وقت‌های تلف شده دومین کارت زردش را دریافت کرد، زیرا او بازوی خود را برای محافظت از توپ بیرون آورد اما به صورت رادامل فالکائو تماس پیدا کرد.
طبق گزارش موندو دپورتیوو؛ این تنها دومین کارت سرخ دوران حرفه‌ای او در اسپانیا با 452 بازی در لیگ و سومین کارت سرخ‌ تمام دوران فوتبالی او بود.
آخرین باری که او در لالیگا از بازی اخراج شد در سال 2009 مقابل رئال مادرید بود، زیرا آلبرتو اوندیانو مالنکو در دقیقه 62 با گل زرد دوم او را مقصر دانست و از زمین بازی به بیرون فرستاد.
کارت سرخ دیگر او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا در سال 2012 به دست آمد که به دلیل یک چالش بد در پایان مسابقه مستقیما از زمین اخراج شد.
این باعث شد که بوسکتس 10 سال بدون اخراج شدن از زمین فوتبال را بگذراند.
با توجه به این‌که او 693 بار در دوران حرفه‌ای خود در پستی بازی کرده که کارت زرد و خطا بخشی جدایی ناپذیر از بازی است، این یک رکورد نسبتا چشمگیر است. مخصوصاً وقتی در نظر می‌گیریم که بوسکتس چند وقت یکبار رها می‌شود تا قسمت‌های بزرگی از فضا را بدون سرعت زیاد بپوشاند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала