Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان دوره حضور ناواس در پاریس؛ مقصد بعدی سری‌آ+ عکس

© REUTERS / CHARLES PLATIAUKeylor Navas en action
Keylor Navas en action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
کیلور ناواس به خروج از پاریسن‌جرمن نزدیک شده و مقصد بعدی او تیم ناپولی در لیگ ایتالیا خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن کریستوف گالتیه در پاریسن‌جرمن به عنوان سرمربی جدید، به کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی گفته شد که او دروازه‌بان دوم تیم خواهد بود و سرمربی فرانسوی ترجیح می‌دهد تا از جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان جوان و ایتالیایی در بیشتر بازی‌ها استفاده کند.
این موضوع سبب شد تا ناواس به جدایی از پاریسن‌جرمن فکر کند زیرا وی می‌خواهد برای برای رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر که تا کمتر از 100 روز دیگر برگزار خواهد شد، آماده باشد.
باشگاه ناپولی پس از اطلاع از این موضوع به ناواس علاقه نشان داد و مذاکراتش با پاریسن‌جرمن را آغاز کرد. حالا از پاریس خبر می‌رسد که دو طرف به توافق نهایی دست یافته اند و بزودی ناواس راهی ایتالیا خواهد شد.
هر دو طرف در حال تسریع روند انتقال هستند تا ناواس بتواند در اسرع وقت به تیم جدید خود بپیوندد. انتظار می رود سرانجام هفته آینده انتقال ناواس به ناپولی رسمی شود و این بازیکن 35 ساله می‌تواند اولین بازی خود را به تاریخ 28 آگست مقابل فیورنتینا انجام دهد.
انتظار می‌رود که ناواس به‌صورت قرضی یک فصل به ناپولی برود و در طول فصل دروازه‌بان اول این باشد. او جای خالی دیوید اوسپینا را که اوایل تابستان امسال به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوسته بود، پر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала