Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سطح انتظارات از ما بالا است؛ شروع خوبی نداشتیم، مایوس شدم!

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی بارسا پس از توقف در اولین بازی فصل در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسا در اولین بازی فصلش میزبان رایو وایکانو بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم پرستاره ژاوی که امیدواری زیادی برای هواداران در این فصل ایجاد کرده است، موفق به پیروزی و زدن گل به مهمانش نه چندان قدرش نشود.
ژاوی در نشست خبری با تاکید بر اینکه انتظارت از تیم بالا رفته است و این موضوع روی بازیکن نیز تاثیر گذاشته گفت: بیشترین فشار روی من است.
ژاوی گفت: آنطور که باید میبودیم نبودیم، مایه شرمساری است و از نتیجه ناامید هستم. انتظارات زیادی از ما در این فصل ایجاد شده است و شروع به این شکل اصلا جالب نیست، ما باید بیشتر تلاش کنیم. البته من به بازیکنانم گفته ام که بیشتر این فشارها و انتظارت روی من است.
سرمربی بارسا در ادامه به توصیف دروازه بان تیمش پس از دو واکنش خوبی که در بازی داشت پرداخت و گفت:
مهم این است که دروازه بان اجازه گل زدن به حریف را ندهد، او امروز دو دفع فوق العاده داشت و میتوانم بگویم که ناجی ما در این بازی بود.
ژاوی در ادامه خطاب به هواداران تیم که دوباره با حضور پرتعدادشان در استادیوم باعث دلگرمی دوباره بازیکنان شدند نیز گفت:
هواداران باید درک کنند که این تازه شروع کار است. ما شور و شوق زیادی ایجاد کرده ایم و آن را در زمین نشان خواهیم داد. ما باید تاثیرگذاری بیشتری داشته باشم، از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم. هواداران باید به پروژه ما اعتماد کنند.
سرمربی بارسا در خصوص حریف تیمش نیز گفت:
رایو واقعا خیلی سخت کوش بازی کرد. آنها کار را برای ما در خلق موقعیت خیلی سخت کردند، خطوط پاس های ما را بسته بودند. در کل تاثیرگذاری را از ما گرفته بودند.
ژاوی درباره هافبک هلندی تیمش، فرنکی دی یونگ نیز گفت:
نه، فرنکی دی یونگ بازیکن تعویضی نیست. من نمی دانم چه اتفاقی در بازار تابستانی خواهد افتاد. من می توانم تضمین کنم، اما اگر او بماند، برای ما مهم خواهد بود.
در نهایت ژاوی در ادامه نشست خبری اش به سوال تغییر سیستم بازی تیمش در نیمه دوم پاسخ داد و گفت:
ما سعی کردیم در مرکز زمین برتری داشته باشیم. قرارگیری 3 به 2 بازیکنان کمی در نیمه اول سخت شده بود، در نیمه دوم سیستم را تغییر دادم تا این برتری را داشته باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала