Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتار مغرورانۀ "رئیس امباپه" در بازی دیشب

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
کلیان امباپه در جریان پیروزی پر گل برابر مون‌‎پلیه، رفتار عجیبی از خودش به نمایش گذاشت و مربی و هم‌تیمی‌هایش را شوکه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن شب گذشته در خانه به مصاف مون‌پلیه رفت و موفق شد این تیم با نتیجه سنگین 2-5 شکست دهد و خودش را شش امتیازی سازد.
امباپه در این دیدار شب خوبی نداشت و یک پنالتی خراب کرد و این موضوع سبب خشم شدید وی شد. این بازیکن در جریان بازی رفتار عجیبی از خودش به نمایش گذاشت و مربی و هم‌تیمی‌هایش را شوکه کرد.
این بازیکن هنگامی که کولینگ بریک گرفته شد، برای شنیدن دستورات کریستوف گالتیه به کنار زمین نرفت و در میانه میدان باقی ماند. در ادامه و در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که به سمت دروازه حریف نفوذ کرده بود از این که ویتینیا تصمیم گرفت توپ را برای او ارسال نکند به شدت ناراحت شد و به جای این که به دیگر بازیکنان تیمش در محوطه جریمه حریف اضافه شود، پشتش را به جریان بازی کرد و دست از دویدن کشید.
کلیان هنگام تعویض شدن نیز با گالتیه به درستی دست نداد و با خشم و ناراحتی راهی رختکن شد. این رفتار او پس از تمدید قرارداد دیده شده و به نظر می‌رسد که او از صلاحیت‌ها و امکاناتی که در اختیارش قرار گرفته سؤ استفاده می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала