Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه فعالیت بارسا در بازار نقل‌وانتقالات؛ لاپورتا از خریدهای جدید خبر داد

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، علیرغم تلاش باشگاه برای ثبت نام همه بازیکنان جدید، در تابستان امسال از خریدهای بیشتر خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته نخستین بازی خود را در رقابت‌های لالیگا انجام داد و برابر رایو وایکانو با نتیجه 0-0 متوقف شد. این تساوی با توجه به تقویت بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات اندکی ناامید کننده بود و هواداران ناراحتی و تأسف خود را پس از بازی ابراز کردند.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، پس از بازی ضمن پذیرفتن مسئولیت تساوی، اعلام کرد که هنوز تقویت تیم تکمیل نشده و آن‌ها تا تاریخ 31 اگست به دنبال خرید برخی مهره‌های مورد نیاز شان خواهند بود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا در گفت‌وگو با DAZN تایید کرد که آن‌ها هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید اند و این روند بستگی به جدایی برخی از بازیکنان دارد.
او گفت که در کنار تلاش برای ثبت نام بازیکنان جدید، به فروش مهره‌های مازاد نیز تلاش خواهند کرد و چند بازیکن جدید نیز به خدمت خواهند گرفت.
رسانه‌ها کاتالانی می‌گویند که اگر بارسا فرانکی دی‌یونگ را به فروش برساند، پست دفاع راست را تقویت خواهد کرد و مارکوس آلونسو را نیز به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала