Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخیا در نقش قاتل یونایتد+ عکس

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد، با اشتباهات فاحش داوید دخیا، دو گُل از برنتفورد دریافت کرد و در آستانۀ شکست قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد، از دقایقی قبل در ورزشگاه گیتچ کمیونتی، به مصاف برنتفورد رفته و تا دقیقه 25 بازی با نتیجه 0-2 شکست خورده است.
در این دیدار که کریستیانو رونالدو نیز در ترکیب ثابت حضور دارد، شیاطین سرخ بسیار ضعیف ظاهر شده و در خط دفاع مشکلات فراوانی داشته است.
برخلاف بازی‌های قبلی، در بازی برابر برنتفورد، داوید دخیا سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ افتضاح بوده و دو اشتباه او سبب شده تا این تیم با دو گُل از حریف عقب بیفتد.
این دروازه‌بان با تجربه در دقیقه 10 روی شوت نچندان محکم جاش داسیلوا ضعیف عمل کرد و توپ از دستانش رها شده و وارد دروازه شد.
در دقیقه 18 او پاس اشتباه به مدافع داد و ماتیاس یلسن بازیکن برنتفورد آن را ربود و با بغل پا وارد دروازه شیاطین سرخ کرد و تیمش را با نتیجه 0-2 پیش انداخت.
به این ترتیب در عرض 20 دقیقه منچستریونایتد دو گُل دریافت کرد و ممکن است در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، دومین شکست متوالی را متحمل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала